- 17. 8. 2024
- In Bazar aktuální nabídka, JAWA 650 OHC
Červená barva, najeto 123 km, zánovní motocykl, rok výroby 2024, v ceně příplatková výbava přední maska.
Červená barva, najeto 123 km, zánovní motocykl, rok výroby 2024, v ceně příplatková výbava přední maska.
Mezi modelové historické mezníky naší značky je tučným písmem zapsán jednoznačně i motocykl, lidově nazývaný jako Pérák, který byl sériově vyráběn po 2. světové válce.
JAWA 350 CL Bobber je motocykl přímo navazující na svého velice úspěšného předchůdce, typ JAWA 350 CL Pérák. Po svém předchůdci Pérákovi zdědil Bobber především základní technické parametry, pyšní se však zcela novým moderním designem. Motocykl bude dodáván v kombinaci černý podvozek s červenobílou nádrží, nové je i osvětlení motocyklu, tachometr a jeho umístění, nový tvar sedla s mírnou úpravou ergonomie sezení apod.
Motocykly JAWA 350 CL Pérák a JAWA 350 CL Bobber jsou vyráběny na základě licenční smlouvy indickou společností Classic Legends Pvt. Ltd. Jeho výroba tak bezprostředně navazuje na motocykly JAWA vyráběné v Indii v 60. minulého století, později označované též jako motocykly značky YEZDI.
Mezi modelové historické mezníky naší značky je tučným písmem zapsán jednoznačně i motocykl, lidově nazývaný jako Pérák, který byl sériově vyráběn po 2. světové válce.
Typicky se svažující zadní pasáž motocyklu, kompaktní konstrukce motocyklu jako celku, ladné, oku lahodící linie, stylové jednosedlové provedení a samozřejmě kapkovitá nádrž s logem, které dobylo svět. Toto vše spojuje historického a soudobého Péráka.
Nový model JAWA 350 CL Pérák je samozřejmě technicky podstatně zdatnější. Samozřejmostí je plnění aktuálně platné normy EURO 5, a to díky kapalinou chlazenému, čtyřdobému jednoválci s rozvodem DOHC o objemu 334 ccm, s výkonem 22,54 kW. Výkon motoru je sice ve srovnání se starším sourozencem, JAWA 300 CL, výrazně vyšší, ale není u tohoto motocyklu využit pro dosažení vyšší maximální rychlosti, nýbrž k podstatně lepšímu zátahu motoru a tedy pro dosažení vyšší aktivní bezpečnosti. O tlumení se v zadní pasáži stará centrální pružící jednotka. Přední kotoučová brzda BYBRE je u tohoto modelu doplněna i zadní kotoučovou brzdou.
Motocykl JAWA 350 CL Pérák je vyráběn na základě licenční smlouvy indickou společností Classic Legends Pvt. Ltd. Jeho výroba tak bezprostředně navazuje na motocykly JAWA vyráběné v Indii v 60. minulého století, později označované též jako motocykly značky YEZDI.
V objemové kategorii okolo 650 ccm jste měli možnost vybírat motocykly JAWA již od roku 2004, kdy jsme nabízeli modely JAWA 650 Classic, posléze JAWA 650 Style a JAWA 650 Dakar.
Jejich vylepšeným následníkem byla modelové řada JAWA 660 ccm. Model JAWA 660 Sportard byl designově neotřelý motor se sportovněji laděným podvozkem a naproti tomu model JAWA 660 Vintage se vracel ke klasickým tvarům motocyklů JAWA. Jak tomu však již bývá, byly tyto modely výrobně ukončeny z důvodu zpřísnění homologačních předpisů.
Můžete si vybrat ze 2 stylů – JAWA 650 OHC SPORT a JAWA 650 OHC.
V objemové kategorii okolo 650 ccm jste měli možnost vybírat motocykly JAWA již od roku 2004, kdy jsme nabízeli modely JAWA 650 Classic, posléze JAWA 650 Style a JAWA 650 Dakar.
Jejich vylepšeným následníkem byla modelové řada JAWA 660 ccm. Model JAWA 660 Sportard byl designově neotřelý motor se sportovněji laděným podvozkem a naproti tomu model JAWA 660 Vintage se vracel ke klasickým tvarům motocyklů JAWA. Jak tomu však již bývá, byly tyto modely výrobně ukončeny z důvodu zpřísnění homologačních předpisů.
Můžete si vybrat ze 2 stylů – JAWA 650 OHC SPORT a JAWA 650 OHC.
Motocykly JAWA 350 jsou naší tradiční objemovou kategorií. Proto se snažíme v tomto směru udržovat jednotné standardy, na které jsou naši věrní zákazníci u této kategorie zvyklí. Modelovou řadu klasické třistapadesátky nyní nabízíme ve dvoudobé i čtyřdobé verzi.
Motocykly JAWA 350 OHC splňují platné normy EURO V. Tato norma neklade pouze vyšší nároky na emisní limity, ale také na bezpečnost provozu. Nové modely JAWA 350 OHC jsou tedy vybaveny brzdovým asistentem ABS, což je u motocyklů JAWA poprvé v historii. Nižší stavba motocyklu nabízí lepší manipulovatelnost a užití i pro jezdce nižšího vzrůstu. Radost z jízdy Vám jistě umocní i spotřeba, pohybující se lehce přes tři litry benzínu na 100 km.
Můžete si vybrat ze 2 stylů – JAWA 350 OHC Sport a JAWA 350 OHC.
Motocykly JAWA 350 jsou naší tradiční objemovou kategorií. Proto se snažíme v tomto směru udržovat jednotné standardy, na které jsou naši věrní zákazníci u této kategorie zvyklí. Modelovou řadu klasické třistapadesátky nyní nabízíme ve dvoudobé i čtyřdobé verzi.
Po úspěšném uvedení modelu JAWA 350 OHC Scrambler na trh bylo jednoznačné pokračovat v tomto stylu motocyklu i nadále. Přechod na novou homologační normu EURO V si vyžádal drobné technické změny, ale z hlediska celkového pojetí motocyklu se jednalo skutečně o minimu změn. Ono minimum bez pochyb přispívá ke zlepšení jízdních vlastností tohoto oblíbeného modelu. Jedná se především o úpravu zadní vidlice, zadní kotoučové brzdy, nově použitého olejového chladiče a led předního světla. Shodně se svým předchůdcem má i design modelu JAWA 350 OHC Sport navázat na bohaté úspěchy motocyklů značky JAWA v motocyklových soutěžích. Dominantou a tradičním prvkem je klasický kapkovitý tvar nádrže. Po technické stránce je tento model identický s modelem JAWA 350 OHC.
Můžete si vybrat ze 2 stylů – JAWA 350 OHC Sport a JAWA 350 OHC.
Design tohoto motocyklu byl inspirován érou slavných „Kývaček“, dvoutaktních motocyklů JAWA 250 typ 353 a JAWA 350 typ 354, které byly sériově vyráběny od počátku 50. let minulého století až do první poloviny let sedmdesátých. Genetické prvky jako jsou nádrž, boční schránky nebo přístrojový panel toto ve všech ohledech potvrzují.
Splňuje emisní limity normy Euro 5. Stejně jako ostatní modely splňující normu Euro 5, disponuje i tento model brzdovým asistentem ABS, ale pouze na předním kole. Ačkoliv se motocykl JAWA 300 CL tváří jako historický motocykl, jeho srdce tvoří moderní pohonná jednotka s rozvodem DOHC a šestistupňovou převodovkou. Díky tomu je motocykl schopen nabídnout svému majiteli nadstandardní chování v rychlostech okolo 80 km/h, a to včetně nezaměnitelné zvukové kulisy. Motocykl je samozřejmě schopný i rychlejší jízdy, což dokládá i jeho maximální rychlost do 125 km/h, ale bezpochybně bude pro svůj retro styl nejčastěji užíván právě v oněch „pohodovějších“ rychlostech.
Proč RVM? Většina příznivců značky JAWA dobře ví, že spolupráce s argentinskou společností RVM má dlouholetou historii.
V roce 2019 však došlo ještě k bližšímu spojení společností JAWA Moto spol. s r. o. a RVM Argentina.
Můžete si vybrat ze 2 stylů – Adventure a Scrambler
Tento nový model má za cíl nabídnout motocyklistům možnost cestování na delších vzdálenostech s odpovídajícím pohodlím. Univerzálnost je pro motocykly JAWA typickým prvkem a tak i tento nový model lze zařadit do kategorie motocyklů, které svou univerzálností jako cestovní enduro předčí všechny ostatní.
Proč RVM? Většina příznivců značky JAWA dobře ví, že spolupráce s argentinskou společností RVM má dlouholetou historii.
V roce 2019 však došlo ještě k bližšímu spojení společností JAWA Moto spol. s r. o. a RVM Argentina.
Můžete si vybrat ze 2 stylů – Adventure a Scrambler
Druhým modelem v řadě a novinkou, postavenou na shodné platformě, je motocykl v oblíbeném stylu Scrambler. Jak již bylo uvedeno, jedná se o motocykl shodných základních technických parametrů, především po motorové stránce. Designovou perličkou je úprava výfukového systému, kterému vévodí stylový tlumič výfuku, nebo letmo uložené zadní kolo; tento konstrukční prvek je v nabídce našich motocyklů použit úplně poprvé. Motocykly jsou k dispozici v červené a zelené barvě.
A.P. & P spol. s r.o.
K Olejárně 3423
272 01 Kladno
+420 725 171 231
marek.albrecht@app.cz
jawakladno.app.cz